saya sgt ske myebok hal org yg ade kaitan ngn hidop ak...
xkira la korg terlibat secara lansong or tak lansong...
skunk or yg sebelom...
yg pasti ak akan myebok hal korg selamanyer...
sampai ak ase puas n muak tgk gelagat korg...
n sampai ak leh tertawa rinag tgk zaman kejatuhan korg...
cam ne korg ketawakan ak masa zaman kejatuhan ak...
selamanyer ak akan berdendam ngn org yg penah mmberi masalah pada hidop n diri ak....

4 luahan:

sujairi said...

Aku Sokong... bukan berniat jahat..tapi sekadar memuaskan hati yang pernah merana...

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

uishhh...statment dasyat nih..huhu

fatehahnuraini said...

ala syyg, amek tawu hal aku ye. tp aku ta suke time ko jatuh. selagi bole tolong, aku ada kat sebelah ko k.
syyyg ko <3

Qaseh Irdia said...

sujairi : yeap tol 2...thu xpew bkn senang nk puaskn ati nie...ingt die sorg jew ke yg boleh...

cik : yew ker...xde la biasa2 jew

teha : nk ker ak ambik thu hal ko teha...sgt ske yer...syg ko sendat2 la yunk...thanks 4 everything yer kawan