berhenti...bernafas...

kusut betul hidupku sekarang..mana yang kena dibuat dulu mana nak didahulukan dulu...ish kusut btul..susah btul orang nak paham apa yang kita rasa kita alami..kekusutan ni yang buatkan aku terus dibelenggu..napa jadi begini???kusut segalanya...ada saja perkara yang handak dibuat terhalang oleh masa dan keadaan..bila begini terus2an teruk la aku....pandang kanan pandang kiri rasa nya tiada orang bermasalah macam aku...tapi orang kata kalu takde masalah dalam hidup tiada la cabaran dalam hidup...haruskah aku terus begini?atau haruskah aku berhenti untuk menarik nafas bagi menenangkan apa yang ter belenggu dalam hidup aku...berhenti bermakna aku berputus asa pa ynag berlaku..tapi aku rasa aku tidak begitu..jadi apa yang harus aku lakukan..terus maju dang menghadapi apa saja yang berlaku itu lah yang mampu aku lakukan buat masa sekarang....

1 luahan:

Qaseh Irdia said...

interesting???
anyway tq...
actually i still new in blogging...
InsyaAllah~ i'll read it.....