ordinary person is ME

drama....
sedangkan drama itu sendri adalah kehidupan....
kita semua adalah pelakonnya....

yg memainkan jalan crita....
setiap kita memegang watak yg berbeda.....

saling berkaitan antra satu...
mnjadi pemangkin kpada episod sterusnya....
watak kita yg sntiasa bertukar mngikut keadaan sekeliling....
mengikut keadaan watak yg laen....
tiada watak utama krana setiap kita adalah watak utama
yg berlakon dlm drama yg berlainan....
setiap kita mmpunyai drama yg tersndri....
kita lah yg memainkan drama itu dan mmbentuk drama trbabit....
kita sntiasa mgharapkan pengakhiran yg indah....
tp kita sama skali tak tau ttg episod sterusnya....
setiap episod ada kejutn....
ada kelainan....
dgn harapan shaja kita tidak akn dpt merealisasikan
imaginasi....
itulah kihidupan yg kita lalui setiap hri....
hri ini xmungkin kan sama dgn smalam
dan hri esok akn berlainan dgn hri ini....
aku hanya budak biasa...hanya insan biasa yg melalui kehidupan yg biasa.....
mncorakkan drama aku sndri....
memaenkan watak aku sndri....
mgharapkan pgakhiran crita yg baek.....
AkU tEtAp Aku

0 luahan: