KEPADA KAU YANG TERCINTA

Sebuah ungkapan cinta
Ku ukir di hati gersang ini
Ku jaga
Ku simpan
Dan ku abaiikan bersama jiwaku yang kosong

Kepada kau yang ku cinta
Dengarkan dan rasakan bicara cinta ini
Kan ku pertahankan
Cintaku padamu buat selamanya
Andai ini takdirnya

Kan ku abadikan
Kenangan mesra antara kita berdua
Yang kau bina bersamaku
Andai tiada lagi bicara cinta di hatimu

Aku redha
Aku pasrah dengan segalanya
Namun
Setitis air mataku menitis kernamu
Bukti ketulsan cintaku
Bukti kejujuran hati ini

Kepada kau yang ku cinta
Lihatlah mataku ini
Selami rasa hatiku yang ada hanya kamu
Mata ini yang sentiasa mencarimu
Mata ini yang sentiasa memandangmu

Dengarkan lah bicara hati ini
Yang hanya ada kamu
Mengertilah nafas ku hanya unutkmu
Tinta di hatiku hanya milik kamu
Yang membawa seribu satu cerita cinta

Kepada kau yang ku cinta
Mengertilah aku masih merindu
Aku kian menunggu
Merindui saat indah tika bersamamu
Menunggu kamu seperti dulu

Kepada kau yang tercinta
Aku cinta padamu.....

0 luahan: