MAAFKAN AKU.....

Aku nak mintak maaf kepada seseorg sbb smlm ak melepaskan geram aku pada die...

Mmg bukan salah die tp ak jd bengang bile die tanye ak sal kelas OSH n sebot name mmber baik die 2...
Tolong la jgn wat perangai cam kat sekolah...
Kalu kat sekolah leh le strght cam 2 tapi sekrg nie kte kat U agak2 la wei...
Consider org lain same...
Kalau kawan xtolong kawan sape ag??
Thu x yang kte 4thun nak hidop bersama...
Nie bru 6bln pertama dah jd gni....
Kalu cam nie la sampai final year asenyer claz ITM dr 60org lastly akan tinggal 5org jer....
Aku xmarahkan ko strght tp agak2 la yer...
Aku mmg puji ko mmg seorg ketua yang bagos yang berdedikasi tp~
Aku xpaham sekrang nie knp ko dh berubah...
Ko ade masalah ker??
Kalu ade share la ngn mmber2 ko tp paper pon ak harap ko muhasabahkan diri ko 2...
Knpe skrg ko jd gni ...
Knpe dulu org ske kat ko tp sekrg nie ramai yg xpuas ati...
Think it again MY LEADER...
4 that person....
Ak mintak maaf sgt2 kat ko ak xbermaksod nk fire ko...
Juz ak harap pe yg ak katakan kat ko 2 ko sampaikan pade die...
U get wat u give sbnarnyer bkn tok ko tp tok die...
Ak xde maslah ngn ko ak bengang ngn die jer...
Ak xnk sbb die ak ngn ko gado...
Bg ak ko kawan baik ak...
Ko selalu jd pendgr yg setia time ak ade masalah...
So ak xharap kte akan gado sbb die....
Ak mintak maaf sesgt...
Kalau ko baca ape yg ak tlis nie ak harap ko paham and leh maafkan ak....

0 luahan: