MENGAPA INI YANG KURASAKAN

Aku inginkan kebahagian...
Aku inginkan keseronokan...
Aku inginkan kebahagiaan...

Tapi~
Mengapa lain yang ak rasakan??
Kemana perginye semua rasa ini??
Aku terlalu inginkannya....
Oh Tuhan~ bantula ak untuk mengecapinya.....

Mengapa ini yang kurasakan??
Mengapa ini yang kualami??
Hidup dengan penoh kenangan silam...
Mengapa perlu ak mengingati semua itu??
Mengapa perlu ak layari bahtera bersama sampah2??

Bukan niatku ingin mengingatinya....
Namun apakan daya ia tetap merlegar2 diminda....
Bagaimana cara untuk melupakan??
Kerna ia sentiasa berada dimana2...

Oh Tuhan bantula aku untuk melupakannye...
Aku juga inginkan kebahagiaan....
Kebahagiaan dalam dn juga luaran...
Berikan ak segalanya untuk ak mengecap bahagia....

Kemana hilangnya keceriaanku...
Kemana perginya tawaku....
Kemana perginya senyumku....

Pulanglah wahai ceria...
Pulanglah wahai tawa...
Pulanglah wahai senyum...
Supaya ak akan mengecapi bahagia....

Mengapa ini yang krasakan...
Tp biarlah rasa itu beransur2 pergi...
Moga yang hadir kali ini adalah kebahgiaan yang hakiki...
Yang diberi oleh Illahi....
Semoga ia bertakhta dihati....
AMIN~

0 luahan: